Yo'l sharoitlariga moslashish tizimi bilan maksimal o'tish qobiliyatiga erishish uchun Avtomatik tortishish va tormozlashning 6 ta rejimi mavjud: "AVTO", "4L", "Sport", "Qum", "Kir", "Qor". Samarali 2,0 litrli to'g'ridan-to'g'ri in'ektsiyali, turbo zaryadlangan, kuchli 4C20A benzinli dvigatel. Nominal quvvati: 245 HP, 180 kVt / 5500 rpm. Maksimal moment: 350 Nm / 1800-4500 rpm. Korpus yo'l yuklari to'g'ridan-to'g'ri ramka tomonidan yuklanadi. Bu avtomobilning yaxshi barqarorligini, yo'lovchilar uchun qulaylikni, shuningdek yuqori darajadagi xavfsizlik va manevrlikni ta'minlaydi. Ko'p bog'lamli orqa suspenziya haydash paytida turli yo'nalishdagi kuchlarni sezilarli darajada kamaytiradi, ma'lum traektoriyani saqlab qolishga hissa qo'shadi. Shu bilan birga tezlanish va tormozlash paytida mukammal silliqlikni ta'minlaydi. Mustaqil ko'ndalang tutqichli va mustaqil old osma harakatning ko'ndalang kuchlarini o'zlashtirib, osma shinalar bilan mustahkam aloqani ta'minlaydi. Bu esa turli xil yo'l sharoitida transport vositasining barqarorligini oshiradi. Qatlamlar g'ildirak kamberining burchagini o'zgartirishi mumkin, bu esa dumaloq sirtni va shinalarning aylanmasını kamaytiradi. ZF 8 pog'onali avtomatik uzatmalar qutisi esa qo'lda o'zgartirish imkoniyatiga ega.